LinkedIn

Omdat ik graag een echte grote-mensen baan zou willen (als Dysartrist/ Spreker/ Ervaringsdeskundige/ Co-docent Communicatie en/of Co-therapeut in de communicatieve innovatie-business voor maximaal 15 uur per week) heb ik een profiel op LinkedIn. Dat is slim, als je wilt werken. Met enige regelmaat vindt LinkedIn vacatures die mij zogenaamd op het lijf geschreven zijn. LinkedIn kent mijn lijf nog niet en ik lijk een beetje buiten het algoritme te vallen. Vanmorgen kreeg ik het dolkomische advies te solliciteren als woordvoerder bij de KLM en als Customer Service Representative.

Ik moet LinkedIn op één of ander manier nog laten weten dat ik vliegangst en vliegschaamte heb. Ik zou, als woordvoerder, vermoedelijk iedereen ongegeneerd richting de trein kletsen. Maar zo’n baan als Customer Service Representative… dat kan zomaar wat voor me zijn. Tenzij één van de competenties is dat je je functienaam moet kunnen uitspreken. Customer Service Repre… zucht. Nieuwsgierig heb ik toch op de vacature geklikt. ‘U mist een aantal vaardigheden die andere sollicitanten wel hebben’. Dat denk ik ook, ik heb andere talenten.

Ps. Heb je nou een vacature of een idee waar mijn meerwaarde tot z’n recht kan komen…. klik hier we moeten praten